Znajdź nas na

Newsy

Fatalne reakcje na Deadpoola 2! Studio Fox w szoku

W Stanach obyły się testowe pokazy Deadpoola 2. Niestety, film spotkał się z fatalnymi reakcjami ze strony publiki. Studio Fox jest w szoku!

Pierwsza odsłona Deadpoola okazała się gigantycznym sukcesem. Produkcja, przy budżecie 58 mln $, zarobiła w kinach na całym świecie imponujące 783 mln $. Niestety, kontynuacja filmu spotkała się z o wiele słabszym przyjęciem. Reakcje publiczności na pokazach tekstowych zaskoczyły wytwórnię Fox.

Pierwszym negatywnym komentarzem o Deadpoolu 2 podzielił się bloger Jeremy Conrad:

Fox zaprezentował dziś Deadpoola 2 (nie, nie chodzi o powtórny seans Dark Phoenix)… kurczę! Moja pierwsza reakcja nie była tym, czego oczekiwałem.

Później bloger dodał, że film jest o 30 minut dłuższy od poprzednika, brakuje w nim śladowych ilości fabuły, a postać Vanessy została zupełnie zmarnowana. Fox zagroził, że jeśli Conrad nie usunie swojego wpisu z Twittera, studio wystosuje przeciwko niemu konsekwencje prawne.

Inne opinie oglądających również nie wyrażały szczególnie pozytywnych odczuć względem filmu:

Nie widziałem jeszcze filmu, ale z tego co słyszałem, twórcy zaliczyli GIGANTYCZNĄ fabularną wtopę w stylu Obcego 3. Zobaczę film – ocenię sam. Póki co kocham „jedynkę”.

Drugi wpis wyraźnie krytykuje odsunięcie od prac reżysera pierwszego Deadpoola, Tima Millera:

Słyszałem, że testy wypadły słabo. Studio jest w szoku, jakie opinie wyrażała publiczność po zakończeniu seansu. Ludzie rzadko o tym wspominają, ale NIE MOŻNA ignorować wkładu Tima Millera w proces powstania Deadpoola. Połowa ciężaru widowiska spoczywała na jego barkach.

Stanowisko Tima Millera zajął David Leitch – twórca wyspecjalizowany w realizowaniu przerysowanego kina akcji (John Wick, Atomic Blond). Wszystko wskazywało na to, że szykuje się tytuł znacznie bardziej rozbudowany i komiczny niż pierwsza część. Zwiastuny również zapowiadały dzieło udane i spełnione.

Jak będzie naprawdę? O tym widzowie przekonają się dopiero 18 maja, gdy Deadpool 2 trafi na ekrany polskich kin.

Zobacz inne artykuły o podobnej tematyce:

Zobacz również

Reklama

Polecane

Więcej z Newsy